Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Λυπάμαι που είμαι έλληνας ( το -ε- με μικρό)

Πέντε  λόγια και σιωπώ όπως συνήθως κάνω.
 Δεν είμαι  φιλόσοφος –ρήτορας-συγγραφέας, δεν  το παίζω, ούτε προίσταμαι κάποιας ομάδας 
η κινήματος και οποιοδήποτε λάθος στον γραπτό μου λόγο ακόμα και ορθογραφικό ζητώ να με συγχωρήσετε.
Μου έστειλε σήμερα το πρωί μία  φίλη στο κινητό μου.
Ν ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ. ΝΑ ΛΕΣ..ΕΓΩ, ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ..ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΗ ΓΗΣ.ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ,ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ
ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ-ΑΣΚΗΤΙΚΗ
Σίγουρα λυπάμαι για τον άδικο χαμό της WITNEY HOUSTON  όπως πολλοί, αλλά λυπάμαι πολύ περισσότερο και για αυτόν τον άνθρωπο που ζει εδώ 

Μέχρι και πριν 6 μήνες ζούσε φυσιολογικά σε ένα σπίτι 70 τετραγωνικών αξιοπρεπέστατα . Σήμερα δεν έχει οικογένεια-σπίτι-δουλειά!! ΚΑΝΕΝΑΝ-ΤΙΠΟΤΑ. Μόνο ένα γλαστράκι, ένα χαλάκι, μία μικρή εικόνα ( με αυτό που κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να πιστεύει) και μία κουβέρτα να σκεπαστεί.
Απλά μου ζήτησε να μην τον  βγάλω φωτογραφεία γιατί ντρέπεται…  
-ντρέπομαι μου είπε με υγρά μάτια.. και το σέβομαι απόλυτα
Γιατί κι εγώ ντρέπομαι και ειλικρινά λυπάμαι που είμαι έλληνας ( το -ε- πλέον με μικρό)
Είμαστε άξιοι της τύχης μας!!!
Αφού αυτήν την ύστατη στιγμή παραμείναμε άπραγοι άφωνοι  και βολεμένοι στην επίκαιρη
συνταγολογία (όλοι μάγειροι γίναμε),
αστρολογία (λες και ο Άρης θα μας σώσει),
Τουρκομανία (πλέον καλημέρα στα τούρκικα θα  λέμε)
 συνταγματολογία  (όλοι γίναμε αναλυτές οικονομολόγοι γνώστες των πάντων)
 φραπεδομανία (αντί για την πλ. Συντάγματος ήταν όλοι στο Κολωνάκι  με τα τζιπ- καφεδάκι και ήλιος) ,
 άλλοι δε κουλτουροαναρχομαλακομαλιάδες στην ασφάλεια της καρέκλας τους με μία οθόνη και ένα ποντίκι (δήθεν αντιδρούμε διαδικτυακά!!!! μέσω κάποιων γνωστών ιστοσελίδων..) αντί να πούν  ότι ψάχνουν να γαμήσουν,
 και το ψυγείο γεμάτο τουλάχιστον για 10 μέρες (μη τυχόν γίνει  πόλεμος η πτωχεύσουμε)
ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ
Λυπάμαι ειλικρινά για( τους-τις) σημερινούς-ες 50ντάρηδες, την γενιά μου δηλαδή, (και τον εαυτό μου βάζω), που ενώ εμείς οι ίδιοι καταστρέψαμε την ελλάδα
βολευτήκαμε και πάλι στους καναπέδες και αφήσαμε τα παιδιά, αντί να ονειρεύονται  την ζωή τους ,και αυτά που εμείς ζήσαμε ,να μπαίνουν μπροστάρηδες να τα καίνε όλα (ίσως γιατί έτσι τους διδάξαμε) …..εμείς οι δήθεν επαναστάτες του πολυτεχνείου..  και μείς να τα λογοκρίνουμε και να τους αποκαλούμε κουκουλοφόρους αντί να τους πούμε μία συγνώμη.<κουκουλοφόροι είναι κάπου αλλού και όχι ανάμεσα στα παιδιά>
 Ποιά? Τα παιδιά μας.. γιατί δικά μας παιδιά είναι .Αν το θυμάστε μερικοί και μερικές και όχι της  πόρνης  της Μέρκελ.
Δε με νοιάζει ούτε δεξιά ούτε αριστερά ούτε κέντρο ούτε ακροδεξιά ούτε ακροαριστερά ούτε πάνω ούτε κάτω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχω πολιτικά πιστεύω και ούτε να είμαι υποστηρικτής  της αναρχίας.
 Τους έχω όλους γραμμένους εκεί που δεν γράφει το στυλό.
 Απλά λυπάμαι.. λυπάμαι..  λυπάμαι.
Και όποιος τολμήσει να πειράξει η πικράνει την οικογένεια μου και τους ανθρώπους που αγαπώ θα τον κάψω εγώ πλέον ζωντανό.
Περιμένω τις μηνύσεις σας (γιατί έτσι έχετε μάθει να αντιδράτε )  ψευτοκουλτουράδες της κουράδας γιατί και μήνυση, πρέπει να έχετε αρχίδια να την κάνετε.
Οτι γράφω το γράφω επώνυμα και όχι anonymous επειδή- και αυτό σας βολεύει.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ εΛΛΗΝΑΣ ( το -ε- πλέον με μικρό)
ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘEIΤΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: