Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

σκέψεις.. ανάποδες



Έχω την αίσθηση ότι ο κόσμος έχει γυρίσει ανάποδα,  χωρίς απαραίτητα αυτό να είναι καλό ή κακό,  και χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω μια αρχή και ένα τέλος.
Απλά αυτή την φάση δεν την έχω ξαναζήσει.
 Μετά,  μπήκαν εμβόλιμα διάφορα πράγματα,  νομίζαμε ότι αυτή ήταν η ζωή μας αλλά δεν ήταν.
Τα ζήσαμε όμως.
Αγόρασα πιπεριές, πράσινες κίτρινες πορτοκαλί ,μαρούλι, ξυνόμηλο, κουκουνάρι και καρύδια  μου αρέσει να έχει χρώματα η σαλάτα μου ,
 με κάνει να νιώθω ότι βρίσκομαι στην καρδιά του Χειμώνα,  που όμως μόνο σε φωτογραφίες τον χαζεύω.  Στην πραγματικότητα το κρύο ακόμη καλά κρατεί,  αλλά ποιός νοιάζεται για αυτό. 
  Αυτό που έχεις στο μυαλό έχει σημασία.
Γράφω εδώ για να δώσω το στίγμα μου πιό πολύ παρά επειδή έχω κάτι να πω,  ούτε ο ίδιος δε μπορούσα να φανταστώ,  τόσα πολλά πρόσωπα επάνω μου…
 έρχεται σαββατοκύριακο και είναι Δεκέμβρης.

2 σχόλια:

h kammia είπε...

Nomizw oti afto einai wraio na yparxoun polla proswpa sth zwh mas dinei xrwma opws oi polyxrwmes piperies sth salata mas!!!!!
Legetai eytyxia kai sas thn eyxomai olopsyxa!!!!!!!!

h kammia είπε...

a!!!!!kai h mousikh kai h fwto opws panta yperoxes!!!!!